„A kutya nemesebb lény mint az ember. A kutya hűséges, önfeláldozó és mindenek előtt feltétel nélküli szeretete a legirigylésre méltóbb tulajdonsága amit az ember soha nem tudhat magáénak."

2011. november 19., szombat

Pajtikkal

Tegnap Asztiékkal találkoztunk, már rég láttuk egymást, ideje volt! :-) Útközben hozzánk csapódtak Shiváék, együtt mentünk le a patakhoz. Kerestük az elveszett labdánkat, de sajnos nem került elő. Egyszer csak megjelent Panda meg a gazdája! Mentünk, mendegéltünk, halloween tököket láttunk, még mindig van pár az erdőben.
Hazaérve észrevettem, hogy Bizsunak véres egy picit a nyakán a szőr... meg a füle tövében is, furi! Shivával egyszer kétszer összekaptak a boton, de csak morgás volt, szerintem... Nem az ő vére volt, megnéztem a bőrét, nincs seb. Hmm...









Én ma iskolában voltam reggeltől, anyuéknak meg Balatonon van programjuk, Bizsu egyedül maradt a szobámban... 7 után értem volna haza, de eljöttem ebédszünetben, így 3ra már itthon is voltam. Bizsu 10től volt egyedül... Hát, nem aludt, az biztos... Inkább rombolt, 2 párnám és 2 zoknim bánta :S Sejtettem, hogy ez lesz, ha unatkozik, annak sosincs jó vége.
(Ebben a hideg időben már nem tudom kitenni a kertbe, nagyon fázik... Lehet kéne neki egy jó meleg kutyaház...)

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy fotóztál, végre megint együtt:-) Jó volt. Remélem már rendben van Bizsu nyakincája!! Azért nem semmi az alkotása a szobádban, tényleg jobb lenne neki egy meleg kutyaházikó:-)))

    VálaszTörlés
  2. Vagy egy kutyapajtás, akivel együtt tombolhat :) Talán nem a romboláson járna az esze, hanem a közös játékon vagy az alváson, ahogy nálunk történni szokott :D

    VálaszTörlés