„A kutya nemesebb lény mint az ember. A kutya hűséges, önfeláldozó és mindenek előtt feltétel nélküli szeretete a legirigylésre méltóbb tulajdonsága amit az ember soha nem tudhat magáénak."

2011. december 27., kedd

(előző) Este

Két világítós kutyával mentünk este sétálni, jól mutattak! Alíz folyton próbált felkapaszkodni Bizsu hátára, két mellső lába a hátán, hátsó lábaival a földön lépegetett Bizsu után :-D A nyakörvét próbálta lekapni róla, mulatságos volt.
Alíz labdája sikeresen fent akadt egy fán, az még viccesebb volt, ahogy próbáltuk leszedni. Először Anna próbálta leügyeskedni, az én labdámmal célozta, de a sajátja túlságosan rácsavarodott egy ágra... Ráadásul amint földet ért, Bizsu egyből elrohant vele. Utána én gondoltam a pórázzal lelasszózom, ez se jött össze... Aztán rácsimpaszkodtam egy ágra, rángattam ide oda, ott legalább már megmozdult a labda, de ez se jött be. Feladtuk :-(




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése