„A kutya nemesebb lény mint az ember. A kutya hűséges, önfeláldozó és mindenek előtt feltétel nélküli szeretete a legirigylésre méltóbb tulajdonsága amit az ember soha nem tudhat magáénak."

2011. december 19., hétfő

Labdaölő

Mai feladat: Séta végére teljesen szétrágni a labdát! Ez csak egy teniszlabda, azért nem kár, úgy hogy hagytam neki. Ebből van bőven :-P A végére már két darabban volt, utána már el is vettem tőle, onnan már szétcincálja pici darabokra, könnyen lenyelheti... Helyette otthon kapott egy rizzsel, tésztával, répával, fokhagymával kifőzött velős csontot. Tegnap meg tegnap előtt amíg iskolában voltam napközben szintén velős csontokat kapott, azzal elvan egy darabig, el is fárad közben valamennyire, nem a szobámat szedi szét unalmában :-D

Foltos pajti
"Cincálom, mindjárt kész!"
"Na, ügyes vagyok??"
"Mikor ehetem már?"
"Na végre!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése