„A kutya nemesebb lény mint az ember. A kutya hűséges, önfeláldozó és mindenek előtt feltétel nélküli szeretete a legirigylésre méltóbb tulajdonsága amit az ember soha nem tudhat magáénak."

2012. január 26., csütörtök

Betegség

Láz ledöntött a lábamról, tegnap szinte egész nap feküdtem, csak 3/4 órára vittem ki Bizsut :-( Ma elmentem orvoshoz, nem mondott semmi biztatót (tüszős mandulagyulladás, hatalmasra duzzadt nyirokcsomók), a hétvégi kirándulást is ki kell hagynunk, pedig azt nagyon vártuk már!!! Bizsu végig pihen mellettem, amíg fekszem az ágyban, tündéri :-)) No meg van műcsont, amivel elvan egy darabig. Orvos után mentem boltba, vettem farhátat, velős csontokat, holnap azt kapja majd kint. Nagyon rossz, hogy sétálni se tudom elvinni, szegénykémnek nem jó a bezártság... Más meg ugyebár nem viszi el, anyáék nem tudják megtartani, csak nekem sétál láb mellett, őket nagyon húzza :-s

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése