„A kutya nemesebb lény mint az ember. A kutya hűséges, önfeláldozó és mindenek előtt feltétel nélküli szeretete a legirigylésre méltóbb tulajdonsága amit az ember soha nem tudhat magáénak."

2012. január 21., szombat

Új barát

Pár hete vártuk már a nagy találkozót Fügével! Végre haza jöttek a gazdijával Solymárra (Szegedről), de sajnos csak keddig maradnak :-(
Ahogy hazaértem délután felkaptam a kutyát és mentünk is, reméltem, hogy világos lesz még picit, de arról lecsúsztunk... Füge is terápiás kutya lesz, aranyos kislány, korához képest kellően dagi :-D (10 hetes)
Nem igazán játszottak, Füge inkább a gazdija (vagy épp az én) lábánál ücsörgött, Bizsunak meg botokat dobáltunk, felváltva :-D Sétáltunk is erre-arra, Pandát is meglátogattuk! Még mindig gyönyörű hatalmas, nem tudok betelni vele :-))
Mivel van már egy Füge kutya-barátunk, aki egyébként szintén golden retriever, őt "terápiás Füge"-ként írtam be :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése