„A kutya nemesebb lény mint az ember. A kutya hűséges, önfeláldozó és mindenek előtt feltétel nélküli szeretete a legirigylésre méltóbb tulajdonsága amit az ember soha nem tudhat magáénak."

2012. február 22., szerda

Hajnalban

Tegnapi nap folyamán Bizsu sokat maradt itthon egyedül, én gyakorlaton voltam, többieknek is dolguk akadt erre-arra. Mivel annyira még nem volt meleg, mint ma (17,5 fok napon), bent volt a szobámban. Unatkozás és rombolás elkerülése végett elvittem hajnalban sétálni (ilyen se volt még :-D)... 6kor keltünk, ami nálam is és nála is nagyon szokatlan! Még félig-meddig sötét volt... Felöltöztem, szóltam neki, hogy megyünk sétálni. Úgy nézett rám, mint aki szörnyet lát :-D Szerintem azt hitte, csak szórakozok vele. Miért kell őt felkelteni hajnalok hajnalán, kirángatni a jó meleg fotelből? (11 előtt nem kel fel magától)
Rátettem a nyakörvet, akkor már élénkebb lett, de amíg fel nem vettem a kutyázós csizmám, kabátom, le sem jött a lépcsőn, még hitetlenkedett :-p Amikor előszedtem a labdát, egyből futott le, várta, hogy menjünk végre :-) Igazából jól esett reggel a friss levegő, lehet be kéne iktatnom a reggeli sétákat ;)
Láttuk a napfelkeltét is (azt se tudom mikor láttam utoljára, Bizsu meg szerintem még soha :-DD), a kertből le is fotóztam gyorsan!
Fél8t-tól délután 4-ig volt bezárva, de kisangyalként viselkedett, nagyon örültem :))


Hazaértem, megfőztem a vacsoráját, s amiért ilyen jól viselkedett kapott egy hatalmas velős csontot, amit boldogan majszolt el a kertben :-)

Tegnap este apa nekiállt hangolni egy hegedűt, Bizsu meg ahogy szokta, énekelt hozzá :-D Hétvégén megyünk Miszlára, farsangi bálba, apa lesz a vonós négyes egyszemélyben :-)) (Azt még nem tudom, Bizsu minek fog öltözni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése