„A kutya nemesebb lény mint az ember. A kutya hűséges, önfeláldozó és mindenek előtt feltétel nélküli szeretete a legirigylésre méltóbb tulajdonsága amit az ember soha nem tudhat magáénak."

2012. február 27., hétfő

Miszlai hétvége

Szombaton reggel vizsgáztam, úgy érzem mindkét modul sikerült :-), s utána indultunk Miszlára! Én haza se mentem már, jöttek értünk kocsival be a városba. Bálinttal előtte még beugrottunk Alleeba fekete szívószálat keresni, szipkának, szerencsére az első kávézóban találtunk is! Fontos kiegészítője volt az öltözékemnek ;-)
Kora délután már meg is érkeztünk a helyszínre, Füge és Szöszi kedvesen üdvözölte Bizsut, és egyből kezdődött is a játék! Bizsunak kellett egy kis idő, mire felfogta, ő bizony nem fog bejönni a kastélyba... Minden ajtónál bepróbálkozott, de hiába... Mivel bent nem lehet dohányozni, valaki mindig volt kint, szerencsére. Este fázott egy kicsit, de kibírta, van bundája.
Du. 6kor kezdődött a zenés mulatság, 2-3 felé ért véget, a sok táncolásban mindenki elfáradt.... :-) Bizsu akkor már bejöhetett, lefektettem az ágyunk mellé a kabátomra, nem volt gondja az elalvással! Reggel 8kor engedtem ki, hogy elvégezze a dolgát, utána már maradt is kint. Mire mindenki magához tért, megreggelizett, már bőven dél felé járt. Szinte mindenki jött velünk kirándulni be az erdőbe, közös dagonyázás volt, néhol konkrétan el lehetett süllyedni a sárban... Én gondoltam erre előre, elhoztam a sétáltatós csizmámat otthonról, bátyám viszont a makkos cipőjében jött, furán mutatott benne a trutyiban :-D
Odafelé Napsütésben indultunk el, esőben értünk haza, de ettől függetlenül mi is élveztük, s persze a kutyák is! Délután pihentünk egy kicsit, s estefelé indultunk haza. 9 után érkeztünk meg, Bizsu egyből kidőlt, azóta alszik! A délutáni sétáig nem fog felébredni... :-)




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése