„A kutya nemesebb lény mint az ember. A kutya hűséges, önfeláldozó és mindenek előtt feltétel nélküli szeretete a legirigylésre méltóbb tulajdonsága amit az ember soha nem tudhat magáénak."

2012. május 25., péntek

Fügés nap

Fügét "megkaptam" délutánra, vittem sétálni, most meg Bizsuval birkóznak, pedig mind a kettő pillanatok alatt el tudna már aludni :-D
Szinte végig hármasban voltunk, fura volt, nem volt kivel beszélgetni, csönd volt.... Kutyákkal eldumálgattam, de az más :-D Azzal mulattam az időt, hogy beállítottam őket különböző pozíciókba, és úgy fotóztam.
Füge egész szépen hallgatott rám, láb mellett is sétált (kivéve amikor tőlünk vittem őt haza, akkor rohant). Sárival is tudott picikét birkózni, utána Cukival is találkoztunk sétánk vége felé, több hónapja nem láttam már... Most is gazdi nélkül téblábolt....










pózerek :-D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése