„A kutya nemesebb lény mint az ember. A kutya hűséges, önfeláldozó és mindenek előtt feltétel nélküli szeretete a legirigylésre méltóbb tulajdonsága amit az ember soha nem tudhat magáénak."

2011. augusztus 23., kedd

Esti séta

Ma jó nagyot néztem.. Megyünk sétálni, Bizsu még pórázon, az utcánkban az egyik kutya kint mászkált a járdán. Gazdái, vagy valaki a házból épp indult el kocsival, ordibált a kutyának, hogy menjen vissza (csodálkoztam, mivel zárva volt a kapu). Kutyát nem túlzottan izgatta a dolog, szaladgál tovább. Megyünk felé, erre odakap Bizsunak... Na, neki se kell több, pláne, ha pórázon van, vagy mellettem, akkor nagyon védelmező... De nem lett semmi komoly belőle, kutya csodálkozott egyet, fogta magát, és beugrott a kerítésen. Minek egy ilyen kerítés?? Semmit nem ér Elég ideges lettem, jó, hogy nem belém harap A kocsi meg már elhajtott, pedig szívesen megmondtam volna a magamét
A jó, hogy megint gyerekekkel játszottunk, Bizsu nagyon jó kislány volt!!! Viszont volt egy kóbor kutya a téren, őt néha megkergette Templom téren voltunk csak, féltem, nehogy kiszaladjanak az útra, úgyhogy le lett állítva a "játék", gondolom Bizsu annak vette, a kóbor nem biztos. Ebben a melegben gyorsan kidőlt, szegénykém olyan szaporán vette a levegőt... Hazajöttünk, vacsi, és kidőlt teljesen, azóta alszik :D
Holnap reggel hajnalban megyünk vissza Balcsira, legközelebb jövőhéten jön bejegyzés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése